کسب درآمد از طریق دریافت پیامک فارسی :
 
معرفی روشهای کسب درامد از اینترنت
کسب و کار اینترنتی
 
 
شنبه 8 بهمن 1390برچسب:, :: 0:29 ::  نويسنده : محمد

کسب درآمد از طریق اس ام اس - SMS

دوستان امروز با معرفی سایت بسیار جالب که ایده ای نو رو مطرح کرده در خدمتتون هستیم از این جهت جالب که در این سایت فقط یک بار ثبت نام کرده و خود بخود کسب درآمد می کنید  چگونه ؟ آهان این سایت به این صورت عمل می کنه که شما با ثبت نام از طریق شماره تلفن همراهه خود (ایرانسل ،همراه اول و ... ) به سایت اجازه می دین که برای شما روزانه SMS  (پیامک)  های تبلیغاتی بفرسته که می تونین نوع تبلیغات رو هم با توجه به نیازتون انتخاب کنین یعنی هم از اخبار و تبلیغات بروز از طریق پیامک آگاه می شین و هم بابتش پول دریافت می کنین به نظر بنده که راه حل جدید و جالبیه نظر شما چیه ؟

راستی بعد از ثبت نام خودتون به ازای معرفی دوستانتون به این سیستم می تونین از 46 % درآمد اضافه به ازای هر نفر هم بهره ببرین ، و در قسمت کاربران برتر سایت مطرح بشین پس فرصت رو از دست ندین !

: دوستان برای ثبت نام از وارد کردن شماره همراه دیگران به شدت پرهیز کنید ، چون هم اخلاقا درست نیست و هم برای ثبت نام به شماره همراهی که وارد کردین یک کد فرستاده میشه که برای تکمیل ثبت نام الزامیه و بدون اون ثبت نام شما ناقص می مونه ! فکر کنم توضیحات کامل و مختصر بود باز اگر سوالی بود در خدمتم ! موفق و پایدار باشین!

برای ثبت نام بر روی لینک زیرین کلیک نمایید !

 

ثبت نام در سایت تبلیغاتی Inpersia

 

کسب درآمد از طریق موبایل ، کسب درآمد با گوشی، درآمد اینترنتی با دریافت اس ام اس ، تبلیغات اس ام اسی ، کسب درآمد با ایرانسل ، کسب درامد با همراه اول ، کسب درآمد با تلفن همراه ، چگونه با اس ام اس به پول برسیم ؟ پولدار شدن راحت ، پیامک پولی،



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب درامد از اینترنت و آدرس itdaramad.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 68
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1